Detta är ingen blogg där jag berättar vem jag är. Jag skäms för hur jag mår och beter mig , men jag har alltid mått bättre av att skriva. Detta är min kamp med maten (ofta brukar det ju betyda att man kämpar med att börja äta igen men för mig är det tvärtom, jag är beroende av socker och måste skriva för att kunna sluta med det, förhoppningsvis ska detta ge mig någon slags översikt på min hälsa och mitt beteende).

Vem vet, kanske känner du igen dig. I så fall är du välkommen att höra av dig. Kanske tycker du jag är sjuk i huvudet, och då har du säkert rätt, men det är det jag jobbar med att få bort och jag tvingar ingen att läsa.

Som sagt detta är för mig själv och internet är ett forum som är lagom att uttrycka sig anonymt på.

 

1 kommentarer

Blogg.se

11 Jun 2014 00:52

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera

Publiceras ej